ICT helpdesk op afstand

Uw eigen ICT helpdesk op afstand

Een computerprobleem komt nooit alleen en nooit gelegen. Wie wel eens kort voor een deadline te maken had met een haperend systeem, weet er alles van. In zo’n geval is een ICT helpdesk op afstand een uitkomst.

Met een abonnement op onze helpdesk weet u zeker dat u in geval van nood een beroep kunt doen op iemand die het probleem snel en effectief helpt oplossen. Wij kunnen met u meekijken en in geval van nood de pc tijdelijk overnemen.

Zo werkt uw ICT helpdesk op afstand

Zodra u of uw collega vastloopt met een software programma kunt u ons bellen of mailen en het probleem voorleggen. Vaak kunnen we u direct weer op weg helpen. Bijvoorbeeld met telefonisch advies of door op afstand uw scherm over te nemen. Voor dat laatste bieden we een veilig programma dat dit mogelijk maakt. Op deze manier kunnen we vrijwel alle problemen op afstand oplossen. Soms is er echter meer aan de hand en is het handig als we langskomen. We werken met opzet voor bedrijven in de regio Haarlem. Zo kunnen we in geval van nood snel bij u voor de deur staan.

Snelle en voordelige ondersteuning

Onze ICT helpdesk op afstand is beschikbaar voor MKB en non-profitorganisaties in Haarlem en omgeving. We zijn dan dichtbij en kunnen flexibel en snel schakelen. De helpdesk is beschikbaar op abonnementsbasis. U betaalt in dat geval per maand en een abonnement is per maand/kwartaal/jaar opzegbaar. De prijs van een abonnement is afhankelijk van het aantal medewerkers in uw bedrijf en omvat hulp op afstand. [opmerking Linda: het is wel handig om hier een voorbeeldprijs te noemen, bijvoorbeeld een bedrag voor 1 tot 5 medewerkers of juist 5 tot 10 medewerkers

Voor ondersteuning op locatie brengen we extra kosten in rekening. We geven in dat geval vooraf een inschatting van de benodigde tijd en kosten.

Geen abonnement, maar wel een probleem?

Bel ons ook in dat geval gerust. We kijken dan hoe snel we het probleem toch voor u kunnen oplossen. U krijgt direct te horen wat de kosten zijn. OF: De kosten van een incidenteel consult zijn in dat geval € 75 exclusief btw. Sluit u daarna alsnog een abonnement af, dan verrekenen we de kosten met het abonnement van de eerste maand.

Meer informatie

Wilt u weten of een ICT helpdesk op afstand een goede oplossing is en wat de kosten zijn? We maken graag een afspraak om dit te bespreken. Bel of mail ons of gebruik het contactformulier.